Betaling & Verzending
Vraag en antwoord
Bezorgen jullie ook bij afhaalpunten?
Ja, Wij bezorgen ook op alle DHL afhaalpunten. In de link vind u de dichtsbijzijnde DHL afhaalpunt, vul de gegevens van de DHL afhaalpunt in bij het afrekenen. Bij de verzendoptie ‘verzend naar een andere adres’.
Wat zijn de verzondkosten binnen Nederland?
- Bestelling boven € 35,- dan zijn de verzendkosten gratis.
- Bestelling onder € 35,- dan zijn de verzendkosten € 4,95
Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling in het buitenland?
Verzendkosten België:
- Bestelling boven € 40,- dan zijn de verzendkosten gratis
- Bestelling onder € 40,- dan zijn de verzendkosten € 5,95
Verzendkosten Frankrijk:
- Bestelling boven € 70,- zijn de verzendkosten gratis
- Bestelling onder € 70,- dan zijn de verzendkosten € 13,95
Verzendkosten Duitsland:
- Bestelling boven € 50,- dan zijn de verzendkosten gratis
- Bestelling onder € 50,- dan zijn de verzendkosten € 7,95
Ik wil mijn product(en) graag retourneren
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens zijn:
Nakheel Alya
T.a.v.: Retourafhandeling
Uitenhagestraat 10
2571VV Den Haag
Nederland
Kantoor / Klantenservice: +31 70 219 9748
Bereikbaarheid : ma t/m za 10.00 – 17.00 uur
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:
- Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
- U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
- Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
- U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
- U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan
Nakheel Alya brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.
Ik heb een artikel ontvangen die ik niet besteld heb, wat nu?
Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld. Stuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen.
Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van je bestelde artikel? Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, willen we je vragen hier een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Als je het artikel al hebt betaald, dan ontvang je het aankoopbedrag natuurlijk terug zodra we je retourzending hebben ontvangen. Dit kan 14 dagen duren. Onze excuses voor het ongemak.
Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
De bezorger van DHL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.
DHL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:
- Ze komen de volgende dag terug
- De bestelling ligt bij de buren
- Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.
Indien je bestelling door DHL wordt geleverd en je niet thuis bent, ontvang je een mail met de mogelijkheid om binnen 10 dagen een nieuw bezorgmoment in te plannen. Als er binnen deze 10 dagen geen nieuw bezorgmoment wordt ingepland, zal je bestelling aan ons worden geretourneerd.
Betaalwijzen bij Nakheel Alya
iDeal
Wanneer u toegang heeft tot internetbankieren bij de volgende volgende banken, kunt u gebruik maken van de betalingsmethode iDeal:
- ABN Amro
- ASN Bank
- Bunq Bank
- ING
- Knab Bank
- Moneyou
- Rabobank
- Regiobank
- SNS Bank
- Tridos Bank
- Van Lanschot
Bancontact / Mister Cash
Met deze Belgische betaalkaarten kunt u gemakkelijk en veilig uw bestelling afronden.
SOFORT banking
SOFORT Banking is een betalingsmethode die beschikbaar is in 8 verschillende Europese landen. Wanneer u een rekening heeft in een van de onderstaande landen, kunt u gebruik maken van SOFORT banking:
- Nederland
- België
- Duitsland
- Oostenrijk
- Zwisterland
- Polen
- Italië
- Spanje
Creditcard
Betalen met uw credit- of debitcard is geen enkel probleem bij Nakheel Alya. U kunt met de volgende credit- en debitscards gemakkelijk, snel en veilig betalen:
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- VPay
PayPal
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling met PayPal te betalen.
Ik wil een klacht indienen.
Je kan dan contact opnemen met ons via e-mail: info@nakheelalya.nl